Dag 153. Porto

15 oktober 2022 - Porto, Portugal

Beste volgers,

ik ben gearriveerd op mijn eindbestemming Porto. Na 3511,9 km en 153 dagen lopen is het dan toch echt tijd dat ik weer naar huis toe kom. Op woensdag 19 oktober zal ik (als alles goed gaat) naar Nederland vliegen. Ik heb ontzettend genoten van deze reis en ik ben erg dankbaar dat ik dit heb kunnen doen. Ik heb prachtige dingen gezien, vrienden voor het leven gemaakt en ben meerdere keren uit mijn comfortzone gestapt. Ik ben veel over mezelf te weten gekomen en zie er ontzettend naar uit om iedereen straks weer te zien. Het is lastig om dit gevoel uit te leggen.

Ik heb de afgelopen weken niets geüpload, maar ik heb wel elke dag verhalen geschreven en bijgehouden wat ik gezien en meegemaakt heb. Deze verhalen zal ik als ik thuis ben in alle rust gaan uploaden, net als de foto's. Bedankt voor het volgen allemaal en tot snel, ik blijf nu eerst nog een aantal dagen hier in Porto genieten.

Groeten Jildert

1. Gre:
    16 oktober 2022
    Dag Jildert,
    Prachtig verslag, wat een prestatie, gefeliciteerd.
    Elke avond je verhaal even lezen, ik heb er van genoten.
    Goede terugreis.
    Groeten, Gre
  2. Hiltje:
    17 oktober 2022
    Hallo Jildert,
    Geniet nog maar van je laatste dagen in Porto.
    Groetjes Hiltje
  3. Maureen Hup:
    18 oktober 2022
    Hoi Jildert, wat een prachtige reis heb je gemaakt! Mooi om op terug te kijken straks! En nu naar huis...goede terugreis! Hartelijke groet, Maureen Hup
  4. Wibe en Geke:
    18 oktober 2022
    Ha Jildert, wát in reis hast makke en wát in belevenissen! Ik ha dyn blog lang net alle dagen lêzen, mar Geke hat my geregeld ferteld watst skreaun hiest of hat se my dyn ferhalen foarlêzen. Hiel leuke en sprekkende ferhalen, wêr’t we sa no en dan ek wol om laitsje koenen. Wy binne hiel benijd hoe’t dyn libben yn Fryslân der no aansens út sjen sil. Yn alle gefallen: hartstikkene moai datst dizze grutte reis makke hast en wy winskje dy alle súkses ta yn de kommende tiid. Groetnis fan Geke en Wibe
  5. Jan de Groot:
    21 oktober 2022
    Bedankt dat we deze reis met jou mochten meebeleven.
    Wij zien je snel tot dan.