Hola

17 september 2022 - Fisterra, Spanje

Hallo allemaal,

De verhalen komen later weer. Ik heb de afgelopen dagen niet zoveel tijd gehad om te schrijven, maar ik maak wel elke dag samenvattingen. Hier maak ik later verhalen van. Foto's uploaden lukt wel bijna dagelijks, afhankelijk van de wifi.

Ik heb Finisterre, oftewel het einde van de wereld gehaald! Omdat ik mijn tocht nog graag voort wil zetten en niet dezelfde route terug wil lopen, heb ik besloten om een "eigen Camino" te doen. Ik ga eerst de officiële route naar Muxía volgen (vandaag!). Daarna ga ik langs de kust richting A Coruña, waar ik de Camino Ingles ga volgen, wederom naar Santiago de Compostella. Ik ga ervan uit dat er niet veel mensen hetzelfde gaan doen, dus ik denk dat ik wat meer tijd heb om mijn blog bij te houden. De verhalen volgen spoedig 😉. Ciao!

Groeten Jildert

1. Maureen Hup:
    23 september 2022
    Hoi Jildert, met veel plezier volg ik je reisblog! Gefeliciteerd! Je hebt Santiago gehaald, prachtig en je hebt de smaak van het pelgrimeren goed te pakken!!
    Zelf hebben wij ook al wat camino's achter de rug, zowel lopend als op de fiets, we krijgen er geen genoeg van.
    Je kunt kijken op reislogger, dwalen door spanje, daar staat onze blog.
    Voor nu veel plezier nog en buen camino! Hartelijke groet, Maureen Hup