Dag 37. Reims - Rustdag

21 juni 2022 - Reims, Frankrijk

Vandaag had ik weer een rustdag en heb ik ook echt veel rust genomen. Het begon vandaag erg regenachtig wat het weer betreft. Nadat ik had ontbeten ben ik weer terug op bed gegaan. In de middag scheen de zon en was het zomaar weer erg mooi weer. Ik besloot wat eten te halen en Reims in te gaan. Ik heb een hele tijd bij de kathedraal gezeten, die vind ik zo ontzettend mooi. Ik vind Reims een erg mooie stad, met een mix van veel oude, maar ook nieuwe gebouwen.

Ik ben 's avonds weer lekker vroeg op bed gegaan, maar er is blijkbaar een concert o.i.d. in het park hier vlakbij. Ik hoop dat ik ondanks de luide muziek toch snel in slaap val. Gelukkig heb ik oordopjes mee 😉. Ik ga morgen weer verderlopen en zal als eindbestemming Épernay of een dorpje in de buurt hebben. De wekker staat om 06.15, zodat ik op tijd kan vertrekken morgenochtend en voldoende tijd heb om een slaapplek te regelen. Tot later!

Groeten Jildert

1. Milou:
    22 juni 2022
    Zo, even 10 dagen terug gelezen. Wat ben je al ver en wat heb je een mooi avontuur! Het leest heerlijk weg!! En lees ook echt dat je geniet, leuk!! Geniet lekker van je rustdag!

Groetjes Milou
  2. Petra Brouwer:
    22 juni 2022
    Lekker genieten van een welverdiend dagje rust!