Dag 16. Venlo - Rustdag

31 mei 2022 - Venlo, Nederland

Vandaag voor de verandering eens een kort verhaaltje 😉. Ik heb heerlijk en lekker lang geslapen vannacht. Nadat ik was opgestaan, heb ik ontbeten in het hotel. De ontbijtzaal is prachtig, het heeft wel wat van een oude kapel, met allemaal glas in lood ramen.

Na het ontbijt heb ik me in alle rust op de hotelkamer voorbereid op de wandelroutes voor de komende dagen en heb ik overnachtingsplekken gezocht. Ik heb tot en met zaterdag een slaapplek weten te regelen. Ik hoop zaterdag de grens met België over te steken richting Luik.

's Middags ben ik in het Limburgs museum geweest en daarna heb ik nog heel eventjes door de stad gelopen. Venlo is een erg mooie en gezellige stad, met voor zover ik kon zien, redelijk veel oude gebouwen. Ik heb bij de snackbar even wat gegeten en ik was mooi op tijd op de hotelkamer. Hier heb ik nog even een serie gekeken en ik ben niet van plan heel laat te gaan slapen. Morgen heb ik als eindbestemming Roermond, wat ongeveer 24 kilometer lopen zal zijn. Tot later!

Groeten Jildert

1. Van der Wal: